تنهـــــــــــا بــا یاد تــــــــــو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1391
بازدید : 2106
نویسنده : محسن

می نویسم باران!                                  

می نویسم سرما !                                         
می نویسم غم و اندوه و نفس ! 
می نویسم احساس ! 
تا بدانی دل من بی تو گلم میمیرد 
و بدان دل سرد است 
و کمی بارانی ، غم سراسر دل من پر کرده ، 
کاش اینجا بودی ... 

 

 


دارم دق می کنم ، تحمل ندارم 
دیگه خسته شدم ، دارم کم میارم
 

دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم 
همش فکر توام ، همش بی قرارم 

دیگه اشکی برام نمونده که بخوام 
برات گریه کنم ، فدای تو چشام 

دلم داره واسه تو پرپر می زنه 
تو رفتی و هنوز خیالت با منه 

بدون تو کجا برم ، کنار کی بشینم 
تو چشمای کی خیره شم ، خودم رو توش ببینم 

تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده 
به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده 

بدونه تو با کی حرف بزنم ، دردت به جونم 
تو این دنیا به عشق کی ، به شوق کی بمونم 

به جونه چشمات از تموم این زندگی سیرم 
تو که نیستی همش آرزو می کنم بمیرم 

دارم دق می کنم ، تحمل ندارم 
دیگه خسته شدم ، دارم کم میارم 

دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم 
همش فکر توام ، همش بی قرارم 

دیگه اشکی برام نمونده که بخوام 
برات گریه کنم ، فدای تو چشام 
 

دلم داره واسه تو پرپر می زنه 
تو رفتی و هنوز خیالت با منه 
 

بدون تو کجا برم ، کنار کی بشینم 
تو چشمای کی خیره شم ، خودم رو توش ببینم 

تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده 
به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده 

بدونه تو با کی حرف بزنم ، دردت به جونم 
تو این دنیا به عشق کی ، به شوق کی بمونم 

به جونه چشمات از تموم این زندگی سیرم 
تو که نیستی همش آرزو می کنم بمیرم 

 

پیرم اگرچه با تو جوانم برای تو  

هر روز هفته دل ‌‌نگرانم برای تو  

شنبه سكوت تلخ، پر از وهم و جستجو   

یكشنبه مثل باد وزانم برای تو   

روز دوشنبه پیرهنم رنگ دیگری‌‌ست   

خاكستری نشسته به جانم برای تو   

روز سه‌‌شنبه عاشقی‌‌ام تازه می‌‌شود   

تا یك دهن ترانه بخوانم برای تو   

روز چهارشنبه جنون، درد، بی‌كسی  

در بی‌بهار خویش خزانم برای تو...   

تا پنجشنبه‌‌‌‌ها كه كنار توام و شعر   

پر می‌‌كشد ز باغ لبانم برای تو  

لم می‌‌دهم كنار تو در عصر جمعه‌‌ای   

یعنی بمان كه با تو بمانم برای تو  

روز و شبم ز خواب و خیال تو پر شده است  

هر روز هفته دل‌‌نگرانم برای تو  


آخه چه جور دلت اومد تنهام بزاری و بری 
آخه مگه حرفی زدم ، زخم زبونی من زدم 
آره همش بهونه بود،مسئله یار دیگه بود 
دلت هوایی شده بود کارم از کار گذشته بود 
برو با یارت عزیزم رها کن این تن منو 
الهی 100 ساله بشه عشق قشنگت عزیزم 
اما یه قول بهم بده یارتو تنها نزاری 
که مثل من اسیر بشه آواره از خونه بشه 
منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم 
قلبمو سنگیش بکنم عشقتو خاکستر کنم 
اگه یه روز خواستی گلم کسی رو نفرینش کنی 
بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه 

 


تنها نام توست که به قلب من آرامش میدهــد....                                                                                                                               
خیلی ها در قلبم خانه اجاره ای داشتند...اما سریع با آنها تسویه حساب کردم....... 
تو مدت هاست در قلبم خانه ای رهن کرده ای و من........ 
من تو را دوست دارم ای عشقه من..ای کسی که بی تو تمام دقیقه ها و ثانیه های زندگی 
روزها میگذرد و من در حسرت تو.......... 
چشمان آبیت مرا جادو کرد ....... 

 

آغاز من ، تو بودی و پایان من تویی 
آرامش پس از شب توفان من تویی 
زیباترین بهانه ایمان تویی 
احساسهایی از متفاوت میان ماست 
آباد از توام من و ، ویران من تویی 
آسان نبود گرد همه شهر گشتنم 
آنک ، چه سخت یافتم :" انسان " من تویی 
پیداست من به شعله تو زنده ام هنوز 
در سینه من ، آتش پنهان من تویی 
هر صبح ، با طلوع تو بیدار می شوم 
رمز طلسم بسته چشمان من تویی 
هر چند سرنوشت من و تو ، دوگانگی است 
تنهای من ! نهایت عرفان من تویی 
 

 

 

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده 
فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده... 
اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم 
باور نمیکنم اینک بی توام 
کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری 
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی 
تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ، تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم... 
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم 
در حسرت چشمهایت هستم ،چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد 
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده 
در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ، هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت... 
کاش بودی و به بهانه هایت نیز راضی بودم ، کاش بودی و من دیگر از سردی نگاهت شاکی نبودم 
هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم جز تو ، هر چه خواستم فراموشت کنم همه را فراموش کردم جز تو ، هر چه خواستم به خودم بگویم هیچگاه ندیدم تو را ، چشمهایم را بستم و باز هم دیدم تو را ، هر چه خواستم دلم را آرام کنم ، آرام نشد دلم و بیشتر بهانه تو را گرفت ، هر چه خواستم بگویم بی خیال ، بی خیالت نشدم و به خیالت تا جایی که فکرش هم نمی کنی رفتم... 
میخواستم با تنهایی کنار بیایم ، دلم با تنهایی کنار نیامد ، میخواستم دلم را راضی کنم ، یاد تو باز هم به سراغم آمد ، میخواستم از این دنیا دل بکنم ، دلم با من راه نیامد ... 
بگذار اعتراف کنم که دلم در چه حالیست ، بدجور از نبودنت شاکیست ، هر جا هستی برگرد که اصلا حالم خوب نیست.... 
اما هر جا که هستی کاش تنها به یادم باشی ... 
همین ........................................................
 


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
soheila در تاریخ : 1391/8/9/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
پریسا در تاریخ : 1391/5/6/5 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
tarannomebaran در تاریخ : 1391/5/4/3 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
عاشقانه در تاریخ : 1391/4/2/5 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
م صادقی در تاریخ : 1391/3/29/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
amir در تاریخ : 1391/3/29/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
yasi در تاریخ : 1391/3/29/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
الهام در تاریخ : 1391/3/26/5 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
amir.hoosin در تاریخ : 1391/3/23/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
عاشقانه در تاریخ : 1391/3/18/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عاشقانه های من تقدیم به یگانه عشق زندگیم ☻♥☻ \█/

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفــــــتر تــــــنهایِِ� �ـــی و آدرس sokotemobham.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 16638
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 420
تعداد آنلاین : 1


Up Page

Online User

RSS

Powered By
loxblog.Com